در بازی سرگرم کننده پرش جهنمی Hell jump v1.0 که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ^۳ (symbian^3) ، سیمبیان آنا (symbian anna)، سیمبیان بلله (symbian belle) و سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ (symbian s60v5) می باشد شما باید صخره های موجود در راه را با پرش بر روی انها طی کنید امیدواریم از این بازی زیبا و سرگرم کننده سیمبین لذت ببرید.

 عکس   دانلود بازی پرش جهنمی برای S60v5 Symbian^3 Anna Belle

قابل اجرا بر روی سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ و سیمبیان آنا و سیمبیان بلله :

۵۸۰۰|۵۵۳۰|N8|E7|C7|C6-01|N97|5230|5233|X6|c5-03|c6|5250 و …

 

 

 


ادامه مطلب ...


کمی فکر کنید ؟ زیباترین بازی سیمبیان که تا به حال بازی کرده بوده اید چه بوده ؟؟؟ به شما قول می دهیم که اگر زیباترین و حجیم ترین بازی سیمبیان را هم بر روی گوشی خود نصب کرده باشید به اندازه resco bubbles که امروز قصد معرفی آن را داریم جذاب نیست . این بازی محصولی از شرکت Spb می باشد که در پست های اخیر spb weather را معرفی کرده بودیم . این بازی هم شاهکاری از سازنده همان نرم افزار یعنی شرکت Spb می باشد . resco babbles آن قدر معتاد کننده و جذاب است که حتی تصورش را هم نمی توانید کنید . در resco bubbles شما باید یک گوی فلزی را توسط شتاب سنج گوشی و با حرکت گوشی به  جهت های مختلف هدایت کنید .

 



ادامه مطلب ...


در بازی جالب Run Skeleton Run v1.00 که برای گوشی های دارای سیستم عامل  سیمبیان^۳ (symbian^3) ، سیمبیان آنا (symbian anna) و سیمبیان بلله (symbian belle) می باشد شما باید با چپ و راست کردن گوشی موبایل اسکلت را به حرکت در بیاورید و از دست اشباه فرار کنید امیدواریم از این بازی سیمبیان لذت ببرید.

 عکس   دانلود بازی Run Skeleton Run برای سیمبین^3 آنا بلله

قابل اجرا بر روی symbian^3 و symbian anna و symbian belle نظیر:

Nokia X7 | Nokia N8 | Nokia E7 | Nokia E6

Nokia C7 | Nokia C6-01 | Nokia 500

 

 



ادامه مطلب ...


شما در بازی iDracula Undead یک شکارچی بزرگ هستید که به شکار خون آشام ها و جادوگران خواهید رفت. این بازی جذاب به دو صورت داستانی و آموزش استفاده از سلاح ها و مرحله نیز قابل اجرا میباشد. این بازی برای سیستم عامل Symbian^3 و Anna طراحی و ساخته شده است.

بازی شکارچی خون آشام iDracula Undead Awakening v1.00 - نوکیا Symbian^3 و Anna



ادامه مطلب ...


در بازی جنگی Sky Force Reloaded شما با انتخاب سپاه خود در مقابل دشمنان منطقه استراتژی جنگی و پیروزی بخش خود را نیز پیاده کرده و باعث برد جناح موافق شوید. این بازی برای گوشیهای دارای سیستم عامل Symbian^3 و Anna و Belle طراحی و ساخته شده است.

دانلود بازی جنگی Sky Force Reloaded v1.0 برای Symbian^3 Anna Belle



ادامه مطلب ...


در بازی جالب Burn the Rope شما باید در هر مرحله تعداد بیشتری طناب را بسوزانید. آتش به سمت بالا حرکت کرده و شما باید با تکان دادن و چرخاندن این پازل ها معمای بازی را حل کنید و شعله خود را روشن نگه دارید. این بازی بر روی گوشیهای دارای سیستم عامل Symbian^3 , S60v5 قابل نصب میباشد.

دانلود بازی جذاب سوزاندن طناب ها Burn the Rope v1.0 - نوکیا Symbian^3 , S60v5



ادامه مطلب ...


بدون شک یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی های چند ماه گذشته در میان تلفن های همراه بازی پرنده های عصبانی بوده است. آپدیت جدید این بازی پرطرفدار با چند Golden Egg جدید و 15 مرحله تازه عرضه شده است.هر یک از 240 مرحله نیاز به هوش، خلاقیت و مهارت دارد تا به درستی گذرانده شود. پرنده های عصبانی بعد از موفقیت جهانی که با پی سی و آیفون و آندروید و سیمبین داشت اکنون نسخه جاوا آن عرضه شده است. نسخه جاوا این بازی به صورت مولتی اسکرین بوده و بر روی همه گوشی ها با هر سایزی قابل نصب و اجرا می باشد.

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان